Yerba mate Amanda Premium 500g
Opis
Yerba mate Amanda Premium 500g
Wysokiej jakości argentyńska mate marki Amanda z polskim akcentem. Otóż yerba mate Amanda pochodząca z prowincji Misiones została założona przez rodzinę Szychowskich(a dokładnie Jana Szychowskiego, polskiego imigranta znanego w Apostoles jako Juan Szychowski) na początku XX wieku. Funkcjonująca do dziś fabryka La Cachuera stanowi jedną z czołowych, która może się pochwalić wysoką jakością produkowanych wyrobów.
Samo opakowanie od razu przyciąga naszą uwagę, ładny i nowoczesny design granatowego opakowania od razu przykuwa nasz wzrok. Jednak najważniejsze jak zawsze jest to co znajdziemy w środku. Po otwarciu dobrze zabezpieczonego wewnętrznego opakowania naszym oczom ukazuje się Yerba mate Amanda Premium, czyli pięknie cięte listki z niewielką domieszką patyczków oraz minimalną ilością pyłu w jej składzie. Jej smak należy uznać za stosunkowo łagodny, zbliżony do wersji Especial tej samej marki. Jednak testując tą mate zauważyłem, że dłużej utrzymuje smak, który mimo że jest stosunkowo delikatny to nie znaczy że nie mamy ciekawych nut smakowych w tle. Wyczujemy nuty zbożowe, roślinne i orzechowe, dzięki czemu Amanda Premium posmakuje na każdym etapie przygody z matopiciem.
Wysoka wydajność i piękne cięciu suszu, łagodność i złożoność smaku to zdecydowanie największe zalety tej mate, którą jako miłośnik odmian z Argentyny Wam serdecznie polecam i z pewnością wrócę do niej jeszcze nieraz.
Amanda Premium nie cechuje się specjalną dawką pobudzającą, także bez wątpienia można po nią sięgnąć nawet późnym popołudniem bez ryzyka potencjalnie nieprzespanej nocy. To także interesująca kompozycja smaków, która zadowoli zarówno początkującego czy też już bardziej wprawionego w yerbowym świecie.
Kraj pochodzenia: Argentyna
Opakowanie: 500g
Najlepiej spożyć przed: 04.2024
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.