
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, niezbędne jest zgłoszenie tego faktu kurierowi/pracownikowi firmy przewozowej, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48725648900.
Przy odebraniu paczki istnieje możliwość otwarcia jej w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
W przypadku produktów uszkodzonych(szkło, ceramika lub inne delikatne przedmioty) w dostawie należy przesłać zdjęcia uszkodzonych produktów oraz zdjęcie/skan spisanego protokołu na nasz adres mailowy - [email protected]
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48725648900. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Odstąpienie od umowy
- Prawo odstąpienia od niniejszej umowy wynosi 14 dni od momentu odebrania zamawianego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odebrania zamawianego towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nasz sklep internetowy o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (listownie - np. za pomocą poczty polskiej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej).
- Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. - Do zwracanego towaru niezbędne jest dołączenie wypełnionego dokumentu odstąpienia od umowy oraz dokumentu potwierdzającego zakup - paragonu. Dotyczy to sytuacji kiedy zamówienie zostało już przez nas wysłane, a klient odebrał zamówienie, jednak chce z niego zrezygnować.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Wyjątek stanowią dodatkowe koszty wynikające z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie internetowym,
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.