


- Napój gazowany ChaiMate 330 ml puszka
- Napój gazowany ChaiKola 330 ml puszka
- Yerba Mate CBSe Energia Guarana 500g
- Yerba Mate Taragui Energia 500g
- Mate Green Mas Energia Guarana 400g/1kg
- Yerba mate Pajarito Tradicional 500g
- Yerba Mate Pajarito Hierbas 500g
- Yerba Mate Pajarito Menta Limon 500g
- Yerba mate Pajarito Premium Despalada 500g
- Bombilla nierdzewna La Mulata 15,5 cm


15-09-2022, YerbaMati
Weekendowe (wakacyjne) promocje do 31.08.2022
27-08-2022, YerbaMati
Harmonogram pracy w dniach 27.04 - 04.05.2022
26-04-2022, YerbaMati
Harmonogram pracy w okresie świąteczno-noworocznym 2021/2022
21-12-2021, Yerba Mati
Świętuj z nami siódme urodziny sklepu!
07-09-2021, zespół ymt24.pl

Jak kupować?
Poniżej przedstawiamy krok po kroku procedurę złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Pamiętaj również, że zamówienie możesz złożyć za pośrednictwem komunikatora gadu-gadu(3190638), drogą mailową(biuro@ymt24.pl), czatu dostępnego na stronie(okienko w prawym dolnym rogu ekranu) lub telefoniczną(725 648 900).
Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka podając jego ilość i naciskając przycisk "do koszyka",
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka naciskając przycisk "złóż zamówienie". Jeżeli nie, zawsze możesz nacisnąć przycisk "kontynuuj zakupy" i dodać kolejne interesujące Cię produkty.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam” lub "kontynuuj zakupy" jeżeli chcesz dodać jeszcze produkty do zamówienia.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- w przypadku podawania telefonu do kontaktu podawaj wyłącznie numer na telefon komórkowy,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji, jednak zamówienie nie zostało jeszcze złożone,
- dopiero kliknięcie w kolejnym etapie przycisku "zamawiam i płacę" oznacza potwierdzenie zakupu, złożenie zamówienia i nadanie zamówieniu kolejnego unikatowego numeru(przykład jak wygląda komunikat po prawidłowym złożeniu zamówienia znajdziemy kilka linijek niżej),
- w przypadku gdy nie pojawi się podsumowanie oraz oznacza to, że zamówienie nie zostało jeszcze poprawnie złożone,
- odbierz wiadomość e-mail i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia,
- jeżeli nie otrzymałeś żadnej wiadomości sprawdź folder "spam".
Krok 4 - Opłać zamówienie lub oczekuj na paczkę
- opłać złożone zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności(przelew bankowy lub płatność online),
- w przypadku wyboru płatności za pobraniem oczekuj wiadomości o wysyłce zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień oraz mają możliwość brania udziału w programie lojalnościowym dla stałych klientów.