Produkt dnia
Yerba mate Taragui Sin Palo 500g
Yerba mate Taragui Sin Palo 500g
26,99 zł 19,49 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Program lojalnościowy

Program lojalnościowy dla stałych klientów sklepu internetowego ymt24.pl

Z myślą o naszych stałych klientach uruchomiliśmy program lojalnościowy, który ma na celu docenienie i nagrodzenie klientów, którzy regularnie dokonują zakupów w naszym sklepie. Aby móc skorzystać z programu należy zarejestrować się w sklepie oraz dokonywać zakupy, które będą nagradzane punktami.

Zasada działania programu lojalnościowego jest niezwykle prosta:

Za każde wydane 2 zł otrzymujemy 1 punkt. Aby uzyskać stały rabat w danej wysokości na zakupy należy uzyskać konkretną ilość punktów.

Wysokości rabatów na podstawie zdobytych punktów wyglądają następująco:

50 pkt = 1 % rabatu na zamówienie
100 pkt = 2 % rabatu na zamówienie
150 pkt = 3 % rabatu na zamówienie
200 pkt = 4 % rabatu na zamówienie
250 pkt = 5 % rabatu na zamówienie
300 pkt = 6 % rabatu na zamówienie
350 pkt = 7 % rabatu na zamówienie
400 pkt = 8 % rabatu na zamówienie
450 pkt = 9 % rabatu na zamówienie
500 pkt = 10 % rabatu na zamówienie

W ten sposób najbardziej aktywni klienci mają szansę uzyskania stałego rabatu w wysokości do 10% na wszystkie dostępne produkty poza tymi, które są już objęte promocją.

Uzyskane rabaty nie sumują się z innymi rabatami lub kuponami rabatowymi.

Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym programie! Oszczędzaj razem z nami :)

 

Poniżej przedstawiamy dokładny regulamin naszego programu lojalnościowego:

 

Regulamin programu lojalnościowego sklepu Internetowego Yerba MaTe 24 - ymt24.pl obowiązujący od 09.04.2015

1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym sklepu internetowego ymt24.pl

• Program lojalnościowy daje możliwość zakupu produktów w niższej cenie niż standardowa w sklepie ymt24.pl

2. Uczestnictwo

• Uczestnikiem programu lojalnościowego mogą być osoby, które są zarejestrują się jako klient i będą dokonywać zakupów w sklepie ymt24.pl

3. Zasady otrzymywania punktów

• Punkty nalicza się na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów obliczoną wg. następującego wzoru:

X = wartość punktowa zamówienia, w którym 2 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 50,55 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 25). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.

• Punkty nie są naliczane od kosztów wysyłki zamówienia.
• Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.

4. Przeliczanie wartości zamówienia na punkty.

Przeliczanie wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywane przy naliczaniu punktów, jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. 

5. Statusy punktów lojanościowych

Punkty anulowane -  to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie, gdy zamówienie nie zostało sfinalizowane (np. brak zapłaty za zamówienie, anulowanie zamówienia). Punkty oznaczone statusem anulowane nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty otrzymane - to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty wykorzystane są uwzględnione w saldzie punktów klienta automatycznie w momencie płatności punktami za zamówienie. Punkty oznaczone statusem wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

6. Weryfikacja punktów

• Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez nas statusu punktów przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:
o otrzymane (otrzymanie punktów),
o anulowane (anulowanie punktów),
• Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
• Punkty zostają przyznane w momencie wysłania przesyłki (status zamówienia = wysłane)
o Punkty zostają anulowane, gdy:
• Nie doszło do transakcji (np. anulowanie zamówienia)

7. Stan punktów klienta

• Stan punktów klienta jest obliczany według następującego wzoru:

Stan punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów anulowanych

• Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:

50 pkt = 1 % rabatu na zamówienie
100 pkt = 2 % rabatu na zamówienie
150 pkt = 3 % rabatu na zamówienie
200 pkt = 4 % rabatu na zamówienie
250 pkt = 5 % rabatu na zamówienie
300 pkt = 6 % rabatu na zamówienie
350 pkt = 7 % rabatu na zamówienie
400 pkt = 8 % rabatu na zamówienie
450 pkt = 9 % rabatu na zamówienie
500 pkt = 10 % rabatu na zamówienie


• Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji - nie może być już być zmieniony dla danego zamówienia.

• Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.

• Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.

• Punkty są przeliczane wyłącznie na procenty rabatu przy kolejnych zamówieniach.

• Maksymalny rabat na zamówienie na podstawie programu lojalnościowego nie może przekroczyć 10 procent.

• Zebranych punktów nie można wymienić na gotówkę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Google+
Click Shop | Hosting home.pl