Program lojalnościowy dla stałych klientów sklepu internetowego ymt24.pl
Z myślą o naszych stałych klientach uruchomiliśmy program lojalnościowy, który ma na celu docenienie i nagrodzenie klientów, którzy regularnie dokonują zakupów w naszym sklepie. Aby móc skorzystać z programu należy zarejestrować się w sklepie oraz dokonywać zakupy, które będą nagradzane punktami. Maksymalny rabat wynosi 18%.
Zasada działania programu lojalnościowego jest niezwykle prosta:
Za każde wydane 2 zł otrzymujemy 1 punkt. Aby uzyskać stały rabat w danej wysokości na zakupy należy uzyskać konkretną ilość punktów.
Wysokości rabatów na podstawie zdobytych punktów wyglądają następująco:
50 pkt = 1 % rabatu na zamówienie
100 pkt = 2 % rabatu na zamówienie
150 pkt = 3 % rabatu na zamówienie
200 pkt = 4 % rabatu na zamówienie
250 pkt = 5 % rabatu na zamówienie
300 pkt = 6 % rabatu na zamówienie
350 pkt = 7 % rabatu na zamówienie
400 pkt = 8 % rabatu na zamówienie
450 pkt = 9 % rabatu na zamówienie
500 pkt = 10 % rabatu na zamówienie
550 pkt = 11 % rabatu na zamówienie
600 pkt = 12 % rabatu na zamówienie
650 pkt = 13 % rabatu na zamówienie
700 pkt = 14 % rabatu na zamówienie
750 pkt = 15 % rabatu na zamówienie
800 pkt = 16 % rabatu na zamówienie
850 pkt = 17 % rabatu na zamówienie
900 pkt = 18 % rabatu na zamówienie
W ten sposób najbardziej aktywni klienci mają szansę uzyskania stałego rabatu w wysokości do 18% na wszystkie dostępne produkty poza tymi, które są już objęte promocją.
Uzyskane rabaty nie sumują się z innymi rabatami lub kuponami rabatowymi.
Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym programie! Oszczędzaj razem z nami :)
Poniżej przedstawiamy dokładny regulamin naszego programu lojalnościowego:
Regulamin programu lojalnościowego sklepu Internetowego Yerba MaTe 24 - ymt24.pl obowiązujący od 09.04.2015
1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym sklepu internetowego ymt24.pl
• Program lojalnościowy daje możliwość zakupu produktów w niższej cenie niż standardowa w sklepie ymt24.pl
2. Uczestnictwo
• Uczestnikiem programu lojalnościowego mogą być osoby lub firmy, które są zarejestrują się jako klient i będą dokonywać zakupów w sklepie ymt24.pl na podstawie cennika detalicznego
• Uczestnikiem programu nie może być klient zarejestrowany jako firma z przypiętym cennikiem hurtowym lub indywidualnym
3. Zasady otrzymywania punktów
• Punkty nalicza się na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów obliczoną wg. następującego wzoru:
X = wartość punktowa zamówienia, w którym 2 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 50,55 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 25). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.
• Punkty nie są naliczane od kosztów wysyłki zamówienia.
• Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.
4. Przeliczanie wartości zamówienia na punkty.
Przeliczanie wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywane przy naliczaniu punktów, jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia.
5. Statusy punktów lojalnościowych
Punkty anulowane - to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie, gdy zamówienie nie zostało sfinalizowane (np. brak zapłaty za zamówienie, anulowanie zamówienia). Punkty oznaczone statusem anulowane nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
Punkty otrzymane - to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty wykorzystane są uwzględnione w saldzie punktów klienta automatycznie w momencie płatności punktami za zamówienie. Punkty oznaczone statusem wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
6. Weryfikacja punktów
• Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez nas statusu punktów przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:
o otrzymane (otrzymanie punktów),
o anulowane (anulowanie punktów),
• Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
• Punkty zostają przyznane w momencie wysłania przesyłki (status zamówienia = wysłane)
o Punkty zostają anulowane, gdy:
• Nie doszło do transakcji (np. anulowanie zamówienia)
7. Stan punktów klienta
• Stan punktów klienta jest obliczany według następującego wzoru:
Stan punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów anulowanych
• Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:
50 pkt = 1 % rabatu na zamówienie
100 pkt = 2 % rabatu na zamówienie
150 pkt = 3 % rabatu na zamówienie
200 pkt = 4 % rabatu na zamówienie
250 pkt = 5 % rabatu na zamówienie
300 pkt = 6 % rabatu na zamówienie
350 pkt = 7 % rabatu na zamówienie
400 pkt = 8 % rabatu na zamówienie
450 pkt = 9 % rabatu na zamówienie
500 pkt = 10 % rabatu na zamówienie
550 pkt = 11 % rabatu na zamówienie
600 pkt = 12 % rabatu na zamówienie
650 pkt = 13 % rabatu na zamówienie
700 pkt = 14 % rabatu na zamówienie
750 pkt = 15 % rabatu na zamówienie
800 pkt = 16 % rabatu na zamówienie
850 pkt = 17 % rabatu na zamówienie
900 pkt = 18 % rabatu na zamówienie
- Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji - nie może być już być zmieniony dla danego zamówienia.
- Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.
- Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.
- Punkty są przeliczane wyłącznie na procenty rabatu przy kolejnych zamówieniach.
- Maksymalny rabat na zamówienie na podstawie programu lojalnościowego nie może przekroczyć 18 procent.
- Zebranych punktów nie można wymienić na gotówkę.
- Program lojalnościowy nie łączy się z cennikiem hurtowym lub indywidualnym, promocjami i kodami rabatowymi.