Sprawdź nasze promocje!
Ajurwedyjska herbatka Ginkgo YogiTea Organic 17x1,8g
Ajurwedyjska herbatka Ginkgo YogiTea Organic 17x1,8g

12,79 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 12,79 zł
szt.
Ajurwedyjska herbatka Heartwarming YogiTea Organic 17x1,8g
Ajurwedyjska herbatka Heartwarming YogiTea Organic 17x1,8g

13,99 zł

Cena regularna: 17,49 zł

Najniższa cena: 13,99 zł
szt.
Ajurwedyjska herbatka Inner Harmony YogiTea Organic 17x1,8g
Ajurwedyjska herbatka Inner Harmony YogiTea Organic 17x1,8g

12,79 zł

Cena regularna: 15,99 zł

Najniższa cena: 15,99 zł
szt.
Arana Ceramico Azul Marino 130 ml
Arana Ceramico Azul Marino 130 ml

399,99 zł

Cena regularna: 499,99 zł

Najniższa cena: 399,99 zł
szt.
Baton Simple Bar Kokos i kakao 35g FbA
Baton Simple Bar Kokos i kakao 35g FbA

3,99 zł

Cena regularna: 4,99 zł

Najniższa cena: 4,99 zł
szt.
Biała koszulka - T-shirt męski "Keep calm" S-XL
Biała koszulka - T-shirt męski "Keep calm" S-XL

47,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

Najniższa cena: 47,99 zł
Bio Herbatka konopna Full Spectrum 40g
Bio Herbatka konopna Full Spectrum 40g

20,79 zł

Cena regularna: 25,99 zł

Najniższa cena: 25,99 zł
szt.
Bombilla  Bola Rosa ze szczoteczką
Bombilla Bola Rosa ze szczoteczką

28,79 zł

Cena regularna: 35,99 zł

Najniższa cena: 28,79 zł
szt.
Camionero  Ceramico w skórze "Negro" 250 ml My Mate
Camionero Ceramico w skórze "Negro" 250 ml My Mate

239,20 zł

Cena regularna: 299,00 zł

Najniższa cena: 239,20 zł
Camionero (Torpedo) Ceramico "Flores" 200 ml
Camionero (Torpedo) Ceramico "Flores" 200 ml

159,20 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
Cuia de Inox "Tupi" Chumbo Termolar 250 ml
Cuia de Inox "Tupi" Chumbo Termolar 250 ml

172,00 zł

Cena regularna: 215,00 zł

Najniższa cena: 172,00 zł
szt.
Czarnuszka nasiona 500g Vivio
Czarnuszka nasiona 500g Vivio

11,19 zł

Cena regularna: 13,99 zł

Najniższa cena: 13,99 zł
szt.
Program lojalnościowy

Program lojalnościowy dla stałych klientów sklepu internetowego ymt24.pl

Z myślą o naszych stałych klientach uruchomiliśmy program lojalnościowy, który ma na celu docenienie i nagrodzenie klientów, którzy regularnie dokonują zakupów w naszym sklepie. Aby móc skorzystać z programu należy zarejestrować się w sklepie oraz dokonywać zakupy, które będą nagradzane punktami. Maksymalny rabat wynosi 18%.

Zasada działania programu lojalnościowego jest niezwykle prosta:

Za każde wydane 2 zł otrzymujemy 1 punkt. Aby uzyskać stały rabat w danej wysokości na zakupy należy uzyskać konkretną ilość punktów.

Wysokości rabatów na podstawie zdobytych punktów wyglądają następująco:

50 pkt = 1 % rabatu na zamówienie

100 pkt = 2 % rabatu na zamówienie

150 pkt = 3 % rabatu na zamówienie

200 pkt = 4 % rabatu na zamówienie

250 pkt = 5 % rabatu na zamówienie

300 pkt = 6 % rabatu na zamówienie

350 pkt = 7 % rabatu na zamówienie

400 pkt = 8 % rabatu na zamówienie

450 pkt = 9 % rabatu na zamówienie

500 pkt = 10 % rabatu na zamówienie

550 pkt = 11 % rabatu na zamówienie

600 pkt = 12 % rabatu na zamówienie

650 pkt = 13 % rabatu na zamówienie

700 pkt = 14 % rabatu na zamówienie

750 pkt = 15 % rabatu na zamówienie

800 pkt = 16 % rabatu na zamówienie

850 pkt = 17 % rabatu na zamówienie

900 pkt = 18 % rabatu na zamówienie



W ten sposób najbardziej aktywni klienci mają szansę uzyskania stałego rabatu w wysokości do 18% na wszystkie dostępne produkty poza tymi, które są już objęte promocją.

Uzyskane rabaty nie sumują się z innymi rabatami lub kuponami rabatowymi.

Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym programie! Oszczędzaj razem z nami :)

 

Poniżej przedstawiamy dokładny regulamin naszego programu lojalnościowego:

 

Regulamin programu lojalnościowego sklepu Internetowego Yerba MaTe 24 - ymt24.pl obowiązujący od 09.04.2015

1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym sklepu internetowego ymt24.pl

• Program lojalnościowy daje możliwość zakupu produktów w niższej cenie niż standardowa w sklepie ymt24.pl

2. Uczestnictwo

• Uczestnikiem programu lojalnościowego mogą być osoby lub firmy, które są zarejestrują się jako klient i będą dokonywać zakupów w sklepie ymt24.pl na podstawie cennika detalicznego

• Uczestnikiem programu nie może być klient zarejestrowany jako firma z przypiętym cennikiem hurtowym lub indywidualnym

3. Zasady otrzymywania punktów

• Punkty nalicza się na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów obliczoną wg. następującego wzoru:

X = wartość punktowa zamówienia, w którym 2 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 50,55 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 25). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.

• Punkty nie są naliczane od kosztów wysyłki zamówienia.
• Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.

4. Przeliczanie wartości zamówienia na punkty.

Przeliczanie wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywane przy naliczaniu punktów, jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. 

5. Statusy punktów lojalnościowych

Punkty anulowane -  to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie, gdy zamówienie nie zostało sfinalizowane (np. brak zapłaty za zamówienie, anulowanie zamówienia). Punkty oznaczone statusem anulowane nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty otrzymane - to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty wykorzystane są uwzględnione w saldzie punktów klienta automatycznie w momencie płatności punktami za zamówienie. Punkty oznaczone statusem wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

6. Weryfikacja punktów

• Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez nas statusu punktów przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:
o otrzymane (otrzymanie punktów),
o anulowane (anulowanie punktów),
• Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
• Punkty zostają przyznane w momencie wysłania przesyłki (status zamówienia = wysłane)
o Punkty zostają anulowane, gdy:
• Nie doszło do transakcji (np. anulowanie zamówienia)

7. Stan punktów klienta

• Stan punktów klienta jest obliczany według następującego wzoru:

Stan punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów anulowanych

• Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:

50 pkt = 1 % rabatu na zamówienie

100 pkt = 2 % rabatu na zamówienie

150 pkt = 3 % rabatu na zamówienie

200 pkt = 4 % rabatu na zamówienie

250 pkt = 5 % rabatu na zamówienie

300 pkt = 6 % rabatu na zamówienie

350 pkt = 7 % rabatu na zamówienie

400 pkt = 8 % rabatu na zamówienie

450 pkt = 9 % rabatu na zamówienie

500 pkt = 10 % rabatu na zamówienie

550 pkt = 11 % rabatu na zamówienie

600 pkt = 12 % rabatu na zamówienie

650 pkt = 13 % rabatu na zamówienie

700 pkt = 14 % rabatu na zamówienie

750 pkt = 15 % rabatu na zamówienie

800 pkt = 16 % rabatu na zamówienie

850 pkt = 17 % rabatu na zamówienie

900 pkt = 18 % rabatu na zamówienie

  • Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji - nie może być już być zmieniony dla danego zamówienia.
  • Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.
  • Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.
  • Punkty są przeliczane wyłącznie na procenty rabatu przy kolejnych zamówieniach.
  • Maksymalny rabat na zamówienie na podstawie programu lojalnościowego nie może przekroczyć 18 procent.
  • Zebranych punktów nie można wymienić na gotówkę.
  • Program lojalnościowy nie łączy się z cennikiem hurtowym lub indywidualnym, promocjami i kodami rabatowymi.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl