Cha Mate Real Tostado (prażona) 250g
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Cha Mate Real Tostado (prażona) 250g
Nowa propozycja dla fanów prażonej yerba mate! Marka której historia sięga roku 1834!
Mate Tostado doskonale wręcz smakuje w połączeniu z mlekiem w formie mate de leche. W skrócie polega to na zalewaniu suszu ciepłym mlekiem zamiast wody. Słodycz płynąca z mleka stanowi ciekawe połączenie ze smaki płynącymi z prażonej mate.
W przypadku mate de leche należy pić wyłącznie w naczyniach szklanych lub ceramicznych. Nie należy używać naczyń z naturalnych materiałów jak tykwa czy drewno, bowiem może to negatywnie na nie wpłynąć.
W opakowaniu znajdziemy średniej wielkości listki i patyczki ostrokrzewu paragwajskiego poddane procesowi prażenia co w znamienny sposób wpływa na ich smak i aromat.
Mate Real Tostado można przygotować na wiele sposób, jednym z nich jest wspomniane mate de leche, czyli yerba z dodatkiem mleka. Innym znanym sposobem jest zalewnie suszu wyłącznie zimną wodą. Aby przygotować orzeźwiające terere na bazie Cha Mate Tostado należy wsypać suszu na wysokość 1-2 cm a następnie zalać go lodowatą wodą. Idealna opcja na upalne letnie dni.
W naparze zalewanym ciepłą wodą lub mlekiem wyczujemy nuty orzechowe, migdałowe, gorzkiej czekolady, kakao, a nawet kawy. Jest to prawdziwa symfonia smaków, którą z pewnością zapamiętamy na długo.
Gdy zdecydujemy się na przygotowanie klasyczne i zalewanie ciepłą wodą, rekomendujemy aby użyć mniejszą ilość suszu, tj. nie więcej jak 1/2 objętości naczynia. Wynika to z faktu, iż w takim połączeniu napar będzie niezwykle intensywny i mocny, stąd aby tego uniknąć należy wsypać mate trochę mniej niż zazwyczaj.
Wkrótce szczegółowy opis produktu... :)
Skład: 100% prażona Yerba mate (ilex paraguariensis)
Kraj pochodzenia: Brazylia
Opakowanie: 250g
Najlepiej spożyć przed:
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.