Yerba Mate Rojo Seleccion Especial 500g
Opis
Yerba Mate Rojo Seleccion Especial 500g
Klasyka pochodząca z prowincji Misiones w Argentynie z miejscowości Obera. Produkowana przez Molinos La Misión SA, czyli firmę założoną przez syna ukraińskich Imigrantów, a konkretnie Don Juana Eladio Stepaniuka. Jedną z podstaw marki Rojo jest kwestia naturalnego sezonowania listków i patyczków ostrokrzewu paragwajskiego. Proces nie jest w żaden sposób przyspieszany, a w przypadku tej mate wynosi aż 24 miesiące, dzięki czemu nabiera ona wówczas głębi smaku. Dzięki poszanowaniu procesu naturalnego leżakowania mate będzie smaczniejsza, a jednocześnie gładsza w smaku i mniej kwasowa. Oprócz smaku ważne są również dwie kwestie: zachowany zostanie piękny aromat i kolor listków.
Kupując Mate Rojo Seleccion Especial otrzymujemy wysokiej jakości mate, można zdecydowanie powiedzieć produkt marki Premium. W opakowaniu selekcjonowane średniej wielkości listki i patyczki z umiarkowaną ilością pyłu. Co charakteryzuje ten smaczny rarytas? Przede wszystkim piękny aromat wyczuwalny zaraz po otwarciu paczki, oprócz tego delikatna słodycz naparu, wyczuwalna goryczka, ale nie zbyt mocna i ciężka, można powiedzieć że umiarkowana dzięki czemu śmiało mogą po nią sięgnąć nie tylko doświadczeni miłośnicy ostrokrzewu paragwajskiego, ale także dopiero stawiający pierwsze kroki w świecie Yerba mate.
Pod kątem energetycznym można ją uznać za solidną porównywalną z innymi argentyńskimi mate typu Elaborada, jednak elementem wyróżniającym ją na tle innych odmian z tego kraju jest jakość i walory smakowe. Bogaty bukiet smaku, wyczuwalne nuty roślinne i umiarkowana kwasowość, a do tego przyjemna goryczka. Czego chcieć więcej? Koniecznie spróbujcie tej mate, dostępna w niewielkiej ilości.
Kraj pochodzenia - Argentyna
Opakowanie - 500g
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.