Yerba Mate Don Bosco Elaborada con palo Barbacua 1000g
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Yerba Mate Don Bosco Elaborada con palo 1000g
Kolejny argentyński klasyk z prowincji Misiones produkowany w sposób rzemieślniczy, tradycyjnymi metodami bez mechanizacji procesu uprawy, a także przestrzeganiem wysokich standardów. Można ją nazwać mate organiczną bez certyfikatu, bowiem jest to dość często spotykana praktyka. Firmy wolą przeznaczyć stosunkowo duże nakłady finansowe związane z procesem certyfikacji na inne potrzeby, np. ulepszając udogodnienia dla swoich pracowników.
Nazwa marki powstała na cześć księdza San Juana Bosco, który poświęcił swoje życie dla młodzieży, walki z ubóstwem i pomocą dla potrzebujących(biednych). A dlaczego akurat ta organizacja i osoba?
Produkcją Yerba mate Don Bosco zajmuje się organizacja/instytucja założona przez Salezjanów w 1927 roku. Jak widać skutecznie zajmują się produkcją po dzień dzisiejszy i wychodzi im to bardzo dobrze!
Po otwarciu opakowania uderza w nasze nozdrza zapach łąki, drewna, siana z wyczuwalną ostrością, jakby lekko tytoniową. Don Bosco Elaborada to średnio i drobno zmielone listki ostrokrzewu paragwajskiego oraz umiarkowaną ilość pyłu.
Po wsypaniu suszu do matero i pierwszym zalaniem czas na degustację. Od pierwszego łyku uderza w nas przyjemna goryczka, mocno drzewna z wyczuwalnymi dymnymi nutami, posmakiem skórki chlebowej, cierpkością i lekką słodyczą. Sam smak należy uznać za bogaty i złożony, którzy utrzymuje się przez długi czas.
Ciekawa mieszanka smaków, która w piękny sposób łączy Argentynę i Paragwaj pod kątem swoich cech, smaku i aromatu. Osoby poszukujące nowych doznań smakowych z Don Bosco nie poczują się zawiedzeni.
Skład: 100% yerba mate
Kraj pochodzenia: Argentyna
Opakowanie: 1000g
Najlepiej spożyć przed: 02.2026
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.