Termos Termolar R-Evolution "Negro" 1l INOX - system "click"
Opis
Termos Termolar R-Evolution "Negro" 1l Inox - system "click"
Nowa odsłona flagowego produktu marki Termolar! Wszystko za sprawą nowego systemu zalewania, tzw. "clickmate". Dzióbka nie trzeba już unosić ku górze, a jedynie docisnąć, a sam podniesie się do góry. Oprócz tego zmieniono trochę jego design, w tej wersji został pokryty czarną farbą, jest lekko chropowata i matowa.
Niezmiennie jest to jeden z najlepszych termosów do Yerba mate na rynku! Produkowany przez uznaną na rynku markę Termolar działającą na rynku od roku 1958. Wykonany ze stali nierdzewnej INOX gwarantującej długie utrzymywanie pożądanej temperatury.
Termos może posłużyć zarówno dla ciepłej wody, jak i zimnej. W przypadku ciepłej jest 20 godzin, a w przypadku zimnej nawet 36 godzin. Chcąc zalewać zimną wodą do środka śmiało możemy wrzucić kostki lodu. Pomogą dłużej utrzymać optymalną temperaturę wody.
Termos Termolar jest koloru neutralnego (stalowego), posiada rączkę ułatwiającą nalewanie czy transport oraz plastikowy, odkręcany korek. Do nalewania wody służy specjalny dzióbek w nowej wersji, tzw. "clickmate", który gwarantuje łatwość zalewnia suszu strumieniem, który możemy bez problemu kontrolować.
Termos Termolar R-Evolution "Negro" posiada wkład ze stali nierdzewnej co gwarantuje łatwość użytkowania i wysoką odporność na ewentualnie uszkodzenia. Jeśli dziubek będzie dokładnie zamknięty wówczas możemy go przewozić w dowolnej pozycji w plecaku czy torbie.
Jeśli cenicie sobie wysoką jakość to jest to zakup na lata, który z pewnością spełni Wasze oczekiwania. Polecamy!
Cechy: wolny od BPA, nietoksyczny materiał, nowy system zalewania tzw. "clickmate"
Kolor: czarny
Wymiary:
Waga - ok. 615g
Pojemność - 1 litr
Rodzaj wkładu: stal nierdzewna INOX
Kraj pochodzenia: Brazylia
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.