Ajurwedyjska herbatka Natural Energy YogiTea Organic 17x2g
Opis
Ajurwedyjska herbatka "Natural Energy" YogiTea Organic 17x2g
Coś dla fanów połączenia herbaty oraz aromatycznych przypraw, ziół i olejków eterycznych. Ajurwedyjska herbatka w wersji Natural Energy to napar dla ciała i duszy, który łagodnie pobudzi do działania oraz jednocześnie nacieszy nasze kubki smakowe.
Poza dawką wigoru pozwoli wziąć głęboki oddech oraz odkryć na nowo radość życia. Nuty cytrusowe, owocowe czy pikanteria bergamotki to wybrane elementy tej wspaniałej mieszanki, zdecydowanie warto jej spróbować.
Ajurwedyjska Herbatka "Natural Energy" YogiTea dostarcza ciekawych doznań smakowych i z pewnością zachęca do poznawania nowych smaków od tejże marki, których jest na prawdę wiele.
Marka YogiTea wspiera społeczny projekt Kumari, którego celem jest pomoc osieroconym dzieciom, głównie dziewczynkom, z Nepalu. „Kumari” w języku nepalskim oznacza księżniczkę i odzwierciedla przekonanie, ze każde dziecko powinno być respektowane i szanowane. Zespół projektu Kumari całym sercem angażuje się w zapewnienie podopiecznym troskliwego domu i wykształcenia, dając im szansę na lepszą przyszłość.
Sposób przygotowania:
1 saszetkę zalej 250 ml wrzącej wody, parz przez 5-6 minut, poczekaj aż przestygnie i ciesz się smakowitym naparem.
Skład: biała herbata* (29%), trawa cytrynowa*, lukrecja*, herbata zielona* (9%), imbir*, biały hibiskus*, mięta pieprzowa*, olejek cytrynowy* (3%), liście moringi*, suszone owoce limonki*, guarana*, skórka cytrynowa*, kardamon*, pieprz czarny*, olejek bergamotowy* (1,4%), skórka pomarańczowa*, koper włoski*, olejek z trawy cytrynowej*, goździki*.
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Zawiera lukrecję - chorzy na nadciśnienie powinni unikać nadmiernego spożycia.
Opakowanie: karton
Cechy: organiczna, bez sztucznych aromatów
Masa netto: 17 saszetek po 2g, razem: 34g
Kraj pochodzenia: Niemcy / rolnictwo poza UE
Najlepiej spożyć przed: 31.03.2026
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.