Ajurwedyjska herbatka Men's Tea YogiTea Organic 17x1,8g
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Ajurwedyjska herbatka "Men's Tea" YogiTea Organic 17x1,8g
Mieszanka aromatycznych ziół i przypraw o intensywnym smaku, z charakterem. W opakowaniu znajdziemy 17 saszetek zawierających między innymi: imbir, kardamon, karob, cynamon, miętę pieprzową, anyż, żeń-szeń, chilli oraz wiele innych dodatków, które powodują iż smak naparu jest wyrazisty i mocny.
Ajurwedyjska Herbatka "Men's tea" YogiTea to produkt bezkofeinowy, także dzięki temu można przyrządzić ją sobie o dowolnej porze w ciągu dnia. Przeznaczona jest dla Panów, pozwoli poprawić skupienie w trakcie dnia i ułatwi działanie.
Jest to propozycja dla osób lubiących konkretne napary, bogate w smak.
Marka YogiTea wspiera społeczny projekt Kumari, którego celem jest pomoc osieroconym dzieciom, głównie dziewczynkom, z Nepalu. „Kumari” w języku nepalskim oznacza księżniczkę i odzwierciedla przekonanie, ze każde dziecko powinno być respektowane i szanowane. Zespół projektu Kumari całym sercem angażuje się w zapewnienie podopiecznym troskliwego domu i wykształcenia, dając im szansę na lepszą przyszłość.
Sposób przygotowania:
1 saszetkę zalej 250 ml wrzącej wody, parz przez 5-6 minut, poczekaj aż przestygnie i ciesz się smakowitym naparem.
Skład: imbir*(15%), kardamon*, lukrecja*, chleb świętojański*, cynamon*, słód jęczmienny*, prażona cykoria*, mięta pieprzowa*, kozieradka*, koper włoski*, gałka muszkatołowa*(2%), anyż*, korzeń żeńszenia*(2%), traganek*, korzeń kurkumy*, chili*(1%), olejek cynamonowy*, czarny pieprz*.
*z upraw ekologicznych
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Zawiera lukrecję - chorzy na nadciśnienie powinni unikać nadmiernego spożycia.
Opakowanie: karton
Cechy: bez kofeiny, organiczna, bez sztucznych aromatów
Masa netto: 17 saszetek po 1,8g, razem: 30,6g
Kraj pochodzenia: Niemcy / rolnictwo poza UE
Najlepiej spożyć przed: 31.03.2026
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.