Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Czy jest możliwość wysyłki zamówienia poza granice Polski?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: [email protected] lub telefonicznie: +48725648900
- Mała ilość – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: [email protected] lub telefonicznie: +48725648900
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, przyznanych punktach lojalnościowych czy aktualnej wysokości indywidualnego rabatu.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
W przypadku zamówień za pobraniem są one niezwłocznie kompletowane i zazwyczaj wysyłane tego samego dnia. Z kolei zamówienia opłacone za pomocą przelewu są kompletowane w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie. Jest to zazwyczaj na drugi dzień roboczy od momentu wykonania przelewu.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Najszybszą formą dostawy jest wysyłka Kurierska Inpost (zazwyczaj 1 dzień roboczy). Prawdopodobnie trochę dłużej będzie trzeba poczekać na przesyłkę Paczkomatową (zazwyczaj 2 dni robocze).
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- odbiór osobisty w Rzeszowie lub w Krynicy,
- firma kurierska InPost,
- Paczkomaty InPost,
- Wysyłka zagraniczna - za pomocą firm kurierskich GLS. DPD, UPS, FEDEX, Poczty Polskiej lub innych aktualnie dostępnych.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, możesz również odebrać osobiście swoje zamówienie w Rzeszowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów wysyłki. Wówczas płacisz jedynie za zakupione produkty.
W przypadku odbioru osobistego w Rzeszowie produkty możesz odebrać niezwłocznie, zazwyczaj tego samego dnia.
W przypadku odbioru osobistego w Krynicy produkty możesz odebrać po około 5 dniach roboczych.
Złóż zamówienie i wybierz opcję odbioru osobistego, opłać zamówienie. Gdy tylko będzie przygotowane poinformujemy Cię o tym wiadomością mailową wraz ze szczegółami dotyczącymi samego odbioru(godziny odbioru i adres).
Możesz zakupić produkty z naszej oferty bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym znajdującym się na ulicy Króla Stanisława Augusta 38 w Rzeszowie bez konieczności składania zamówienia on-line od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:30 - 17:30. Istnieje możliwość płatności zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia poza granice Polski?
Wychodzimy także na przeciw osobom mieszkającym poza Polską, istnieje możliwość wysyłki zamówionych produktów za granicę. Koszt wysyłki jest uzależniony od kraju docelowego oraz wagi przesyłki. Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi GLS i FEDEX oraz za pomocą Poczty Polskiej.
W przypadku zamówień poza teren Polski możliwe formy płatności to:
- przedpłata na konto bankowe,
- przelew elektroniczny/płatność kartą - przelewy24.pl lub PayU,
- płatność za pomocą serwisu PayPal(w przypadku tej formy płatności skontaktuj się z nami w celu poznania szczegółów)
- nie ma możliwości płatności przy odbiorze.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność online(Przelewy24.pl lub PayU),
- płatność za pobraniem,
- za pomocą serwisu PayPal(w przypadku chęci skorzystania z tej opcji skontaktuj się z nami).
» szczegółowy opis form płatności
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w pozycji koszyka, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Do pozostałych zamówień dołączamy paragon fiskalny.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48725648900.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48725648900.
Gdzie jest moja przesyłka?
W wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48725648900.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą o ochronie konkurencji i konsumenta z dnia 15 grudnia 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.
Przed odesłaniem produktu prosimy o kontakt z obsługą sklepu.