Yerba mate El Paisito Suave 1kg
Opis
Yerba Mate El Paisito Tradicional Suave 1000g
Druga propozycja w stylu urugwajskim od marki El Paisito produkowana przez uznaną brazylijską firmę - Barao, która na polskim rynku jest już dostępna przez wiele lat. Znana głównie za sprawą Chimarrao, ale nie w tym konkretnym przypadku.
W opakowaniu el Paisito Suave znajdziemy głównie stosunkowo drobniej pocięte listki ostrokrzewu paragwajskiego z minimalną domieszką patyczków czy pyłu. Zatem kopczyk będzie mile widziany, aby uniknąć ewentualnych problemów przy kolejnych zalaniach.
Jak w przypadku odmian tego typu polecamy, aby pierwsze zalanie wykonać za pomocą wody o niższej temperaturze, tj. około 40 stopni Celsjusza. Dzięki temu unikniemy zbyt intensywnych akcentów trawiastych oraz goryczy. Smak el Paisito rozwija się wraz z kolejnymi dolewkami, początek jest stosunkowo łagodny. W smaku jest dość podobna do wersji Tradicional. Jednak w tym przypadku goryczka wydaje się być łagodniejsza, a cierpkości jest jakby mniej. Sam napar ma umiarkowaną intensywność i cierpkość, lekką goryczkę, kremowość oraz akcenty biszkoptowe, pokrzywowe czy herbaciane. Ponadto gdzieś daleko w tle niektórzy z Was będą w stanie wyczuć minimalną słoność, porównywaną często ze smakiem umami.
Zasadniczo nie jest to ciężka czy dymna kompozycja smakowa, a ciekawie rozbudowana dzięki czemu zainteresuje wielu miłośników urugwajskiego stylu. Bez wątpienia można ją postawić w szeregu z marką del Cebador, Sara czy Canarias.
El Paisito Suave to przyzwoita dawka pobudzenia oraz gwarancja wielu godzin przyjemnego matopicia dostępna w ekonomicznym opakowaniu i przystępnej cenie. Zdecydowanie można stwierdzić, iż firma Barao poradziła sobie bardzo dobrze w przypadku tej nowej marki. Polecamy!
Kraj pochodzenia - Brazylia
Skład: Yerba mate
Opakowanie - 1kg
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.