Yerba mate Amanda Organica 500g
Opis
Yerba mate Amanda Organica 500g
Powrót do oferty po kilku latach!
Organiczna argentyńska mate marki Amanda posiadająca polskie akcenty. Yerba mate Amanda z prowincji Misiones została założona przez Jana Szychowskiego, polskiego imigranta) na początku XX wieku.
Yerba mate Amanda Organica to klasyczna argentyńska mate, przy której uprawie nie stosowano żadnych środków chemicznych ochrony roślin oraz syntetycznych nawozów. W opakowaniu tej tradycyjnej yerby znajdziemy głównie listki, zarówno te grubiej pocięte, jak i te ciut drobniej zmielone. Oprócz tego widoczne są także średniej wielkości patyczki, ilość pyłu jest minimalna. Z pewnością nie sprawi żadnych kłopotów w przygotowaniu zarówno tym początkującym czy też bardziej doświadczonym mateistom.
Zapach suszu jest lekki i łagodny, wyczuwalne są akcenty siankowate, lekko orzechowe, trawiste i drzewne. Aromat nie uderza przesadnie w nos co zapowiada raczej umiarkowanie intensywną propozycję.
Pierwsze zalania cechuje przyjemna cierpkość i goryczka, dają o sobie znać także akcenty zbożowe, drzewne i orzechowe. Poza tym kwasowość jest na dość niskim poziomie, jak przystało na argentyńską yerba mate odnajdziemy w niej również lekką słodycz.
Z kolejnymi dolewkami smak nieznacznie przybiera na intensywności, wyczuwalny jest ściągający posmak na języku, delikatna dymność oraz nuty prażonego słonecznika, co powoduje iż napar mimo swojej lekkości jest bogaty w ciekawe akcenty i smaczki.
Amanda Organica stanowi ciekawą propozycję dla miłośników produktów organicznych oraz wielbicieli klasycznych argentyńskich yerba mate. Jeśli miałaś lub miałeś okazję próbować jej kilka lat temu to warto przypomnieć sobie jej smak, jeśli nie to tym bardziej warto spróbować tej nowości na polskim rynku yerba mate.
Kraj pochodzenia: Argentyna
Opakowanie: 500g
Najlepiej spożyć przed: 25.08.2024
Więcej o yerba mate poczytasz tutaj.
O sposobie parzenia yerba mate poczytasz tutaj.
O dostępnych naczynkach do yerba mate poczytasz tutaj.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie mamy możliwości weryfikacji, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.